Julie's own dictum

Like on Facebook

Szerzők

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Contact

Rock and Love on Facebook

Címkék

3oh!3 (1) 4th dimension (1) adam lambert (1) alkalmazott matematika (1) all alone (1) anorexia (1) autó (1) avril lavigne (1) az élet dolgai (19) az operaház fantomja (1) blog (1) bones (1) démon (1) depresszió (1) dollhouse (1) drift (1) dr csont (1) dr melancholia (1) egészségügy (1) egyedül (1) elmebetegség (1) emberi jog (1) értelmetlenség (1) érzelmek (3) etika (1) férfi nő kapcsolat (2) fluor (3) fotó (3) fotózás (2) gorillaz (1) guns n roses (1) hajszín (1) halál (2) harcosok klubja (1) harmadik figyelmeztetés (1) hunnia art bisztró (1) igaz szerelem (1) így jártam anyátokkal (1) indigó gyerekek (1) industrial (1) infantilizmus (1) intelligencia (1) írás (1) ivás (1) jolly roger (1) jonas brothers (1) káoszelmélet (1) karácsony (1) ke$ha (1) keith richards (1) kiss forever band (1) költözés (1) könyv (3) kulisszajárás (1) lét (1) liszt ferenc (1) love and roll (1) magány (3) magyarország (2) mazoizmus (2) mick jagger (1) mika (1) minimalizálás (1) motley crue (1) musical (1) nemzeti színház (1) nyílt próba (1) oktatás (1) olvasmány (1) öngyilkosság (1) party (1) pillangóhatás (1) pink floyd (1) probléma (1) problémamegoldás (2) pro ana (1) pussycat dolls (1) rajongás (1) rajongók (2) rammstein (1) remény (1) részegségi tabu (1) rihanna (1) rock and love (5) rock and roll (2) schneidi vibes (1) szépség (1) szerelem (3) szex (1) színház (2) szülinap (1) testképzavar (1) torchwood (2) tudtad e rovat (3) tuningshow (1) vains of jenna (1) valentin nap (1) veszteség (1) videoklip (1) vlog (1) zene (6) zenész (1) zeneszerzés (1) Címkefelhő

Részegségi tabu

2011.06.12. 23:19 :: mïssJ

Az egyik kedvenc sorozatomat, az Így Jártam Anyátokkalt nézve eszembe jutott valami. Az egyik kedvenc karakterem, Barney szokása, hogy szabályokat hoz. Nos, nekem is eszembe jutott valami ilyesmi.

Biztos mindenkinek van olyan dolog, amit utál, ha egy haverral, vagy egy barátnővel részegedik. Hát, nekem csak két ilyen dolog van: az érzelgősség, és az, ha valaki gyerekes módon csinál magából hülyét. Sajnos ez a kettő általában együtt jár, és elég sokszor tapasztaltam már.
Remélem nem lesz sértődés, imádok mindenkit, aki magára ismerne a következőkben, de ki kell fejtenem.
Az érzelgősség egyértelmű. Az még nem gáz, amikor valaki öntudatlan állapotában közli, hogy szeret, mert ez hétköznapi dolog. Csak el ne kezdje kifejteni, és ne menjen ennél tovább. Például a sírás. Nem érdekel, hogy épp mi a bajod, sírd ki magad felőlem, de képtelen vagyok együtt érezni, megbántani viszont nem akarlak emiatt. És ezután én érzem magam tök kínosan.
Ennél már csak az rosszabb, amikor valaki úgy csinál magából hülyét, hogy közben hihetetlenül gyerekes. És nem a jó értelemben gyerekes, hanem a rosszban. Mondjuk, amikor egy társaságban vagyok valakivel, akivel elég jóban vagyok, és én tudom, hogy már az egész társaság lenézi/kiröhögi/szánalmasnak találja/stb a háta mögött, de ne már, hogy pont én világosítsam fel erről! Ehelyett vagyok olyan aranyos/jófej/segítőkész/stb, hogy próbálom eltéríteni az idióta ötleteitől, abbahagyatni vele, amit csinál, de nem hallgat rám, én meg utána hónapokig hallgathatom másoktól a sztorit. És már megint nekem kínos.

Nem mondom, hogy én nem csináltam még ilyet, de legalább nem csinálok belőle rendszert. Velem csak egyszer esett meg, hogy részegen érzelgősködtem, amolyan idegesítő-szinten, nem vagyok rá büszke, de azóta sem. És persze, annyiszor csinálok magamból hülyét, de legtöbbször nem szánalmas, gyerekes módon, hanem cool módon. Pl kitöröm a fogam, vagy nem is tudom, egy gitárhúrt dugok fel valamelyik erembe, de ez hiába botrányos, szerintem vicces. Viccesebb, mint amikor valaki folyton azzal nyaggat, mert részeg, hogy "de haragszol? de miért haragszol?", vagy "nem, én még gitározni akarok, nem érdekel, hogy most hánytam körbe valakinek a lakását, nem hagyok aludni senkit, mert még gitározni akarok!". Lehet, hogy nem az én értékrendem a mérvadó, de nah, engem ez borít ki. Lehet, hogy másokat meg pont az, amit én csinálok. Ez van.

Szólj hozzá!

Címkék: így jártam anyátokkal az élet dolgai részegségi tabu

A bejegyzés trackback címe:

https://julieownsdictum.blog.hu/api/trackback/id/tr82978068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása