Julie's own dictum

Like on Facebook

Szerzők

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Contact

Rock and Love on Facebook

Címkék

3oh!3 (1) 4th dimension (1) adam lambert (1) alkalmazott matematika (1) all alone (1) anorexia (1) autó (1) avril lavigne (1) az élet dolgai (19) az operaház fantomja (1) blog (1) bones (1) démon (1) depresszió (1) dollhouse (1) drift (1) dr csont (1) dr melancholia (1) egészségügy (1) egyedül (1) elmebetegség (1) emberi jog (1) értelmetlenség (1) érzelmek (3) etika (1) férfi nő kapcsolat (2) fluor (3) fotó (3) fotózás (2) gorillaz (1) guns n roses (1) hajszín (1) halál (2) harcosok klubja (1) harmadik figyelmeztetés (1) hunnia art bisztró (1) igaz szerelem (1) így jártam anyátokkal (1) indigó gyerekek (1) industrial (1) infantilizmus (1) intelligencia (1) írás (1) ivás (1) jolly roger (1) jonas brothers (1) káoszelmélet (1) karácsony (1) ke$ha (1) keith richards (1) kiss forever band (1) költözés (1) könyv (3) kulisszajárás (1) lét (1) liszt ferenc (1) love and roll (1) magány (3) magyarország (2) mazoizmus (2) mick jagger (1) mika (1) minimalizálás (1) motley crue (1) musical (1) nemzeti színház (1) nyílt próba (1) oktatás (1) olvasmány (1) öngyilkosság (1) party (1) pillangóhatás (1) pink floyd (1) probléma (1) problémamegoldás (2) pro ana (1) pussycat dolls (1) rajongás (1) rajongók (2) rammstein (1) remény (1) részegségi tabu (1) rihanna (1) rock and love (5) rock and roll (2) schneidi vibes (1) szépség (1) szerelem (3) szex (1) színház (2) szülinap (1) testképzavar (1) torchwood (2) tudtad e rovat (3) tuningshow (1) vains of jenna (1) valentin nap (1) veszteség (1) videoklip (1) vlog (1) zene (6) zenész (1) zeneszerzés (1) Címkefelhő

Az utolsó mozzanatai a Rock and Love-nak

2011.06.17. 12:40 :: mïssJ

Egyszer már írtam egy bejegyzést arról, hogy hogyan haladok a regényemmel, Kortárs irodalom címmel. Hát, most elérkezett a pillanat, hogy hamarosan befejezem. Elképzeléseim szerint még két-három oldalt írok, és kész. Aztán az elejétől a végéig átnyálazom, és kijavítom benne az összes hibát, és gyakorlatilag csak onnantól számít majd késznek.

Ennek örömére, gondoltam írok róla pár szót.

Az egész nem is tudom, mikor kezdődött, de azt tudom, hogyan. Éppen unatkoztam, és agyaltam (a változatosság kedvéért), aztán gondoltam leírom, ami az eszembe jut. Így született meg az első két oldal. Innentől kezdve meg szabadjára eresztettem a fantáziámat, és rászabadítottam a billentyűzetre.
Az elejétől a végéig örömömre szolgált, hogy írhattam, mert rendkívül szórakoztatónak bizonyult számomra. Ha jó kedvem volt, azért írtam, ha rossz, akkor meg azért.
Amiről még úgy gondolom, mindenképpen muszáj írnom, azok a könyv szereplői. Nem titok, hogy majdnem minden egyes karaktert az életemben körülvevő emberekről mintáztam. Viszont vannak olyan karakterek is, akik keverve vannak. Úgy értem, hogy egy karakter két valós ember személyiségét is megkapta. Ha belegondolok, összesen négy valós személyt használtam fel a könyvemhez. Remélem nem fognak ezért megharagudni, ha egyáltalán magukra ismernek.
Ezen kívül annyit még le kell írnom, hogy a végét volt a legnehezebb megírni. Happy end volt megrendelve, így azt kellett írnom. Na, és ez számomra nem volt könnyű. Aki ismer, az tudja, hogy szívesebben gondolkodom negatívumokon, mint boldog dolgokon.
A tartalomról tudni kell még, hogy talán egyeseknek túl nyálas lesz, másoknak meg túl szabad szellemű. De nem lehet egyszerre mindenkinek megfelelni.

Ja, és nem lennék a világ helyében, mert már elkezdtem írni a második részt! Muhahaha!

Szólj hozzá!

Címkék: könyv rock and love

A bejegyzés trackback címe:

https://julieownsdictum.blog.hu/api/trackback/id/tr462991792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása